Franta – Občasník malého ajťáka

Domény, Hosting, Cestování

Franta.CZ ?

Obsah se zatim neresi, asi protoze zadny poradne neni nebo neni zajimavy 🙂 Ale uz par lidi resilo, na jaky domene bloguju 😀

Franta ? :)

Franta ? 🙂

Duvod je jednoduchy.

Uz pred lety padla myslenka, ze by se mohl udelat vtipny web pro koncove uzivatele na registrace .CZ, ci .EU domen. Web mel byt koncipovan do vtipnych obrazku ala “Pivrnec“. Z myslenky ale nakonec seslo.

Proc vlastne ? Uz od pocatku byl Subreg vyvijen jako platforma pro velke odberatele/resellery, nasledne registratory nebo i registry. V zacatcich bylo vsak nutne vybudovat jmeno, klientelu a ziskat/vydelat nejake finance na dalsi vyvoj. Proto se i postupne zavadeli dalsi a dalsi funkce pro koncove uzivatele az nakonec padl tenhle napad. Jenze, ono sehnat kvalitni koncept webu vcetne propracovanych animaku neni otazka par dni, ale par mesicu priprav. Za tu dobu jsme se ovsem vice soustredili na dalsi nove sluzby a expandovali do zahranici.

Dnes, kdyz Subreg ma vice nez 70% ze zahranici, a primarni interni aktivity jsou ve vyvoji technickych zazemi pro registratory, whitelabelu pro resellery nebo vlastniho registry SW pro registry, neni zde prostor, cas ani obchodni model pro tvorbu a branding vtipneho webu pro koncove uzivatele.

Jeste loni existoval jeden takovy maly plan, ktery nemel s domenama nic spolecneho, ale zatim to nevypada ze by byl na takovy projekt cas, nebo ze bychom ho chteli nejak intenzivne vic rozvijet (pro jiny nez soukromy ucely), a tak domena zustala dlouhe roky prazdna.

Bylo mi ji lito, tak jsem si ji vzal pro blog 🙂

Neni prece krasna ? 🙂

 

(2) Comments

  1. Myslím, že využití domény pro tenhle blog je mnohem lepší, než zkoušet na tom postavit landing page na prodej domén. Možná se pletu, ale myslím si, že by s tím bylo hodně práce a efekt by asi nebyl takový, jaký bys očekával. Nevím sice, jakou marži máš na doménách, ale myslím, že lidi z offline světa nejsou tak nadšení do registrací domén jako my, kteří máme díky internetu živobytí 🙂

    • S vhodnym marketingem by to melo smysl i dnes, prave predevsim u koncovych uzivatelu. Ale nejvetsi problem je, ze na ne opravdu necilime a tedy by bylo lepsi ten cas venovat necemu lepsimu 🙂

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..